Tervetuloa seuraamaan elämäämme Norjan Lapissa:)

Tervetuloa seuraamaan lapsiperheemme paluumuuttoa Suomeen.
Vietimme 3 vuotta Pohjois-Norjassa ja nyt yritämme päästä takaisin tähän etelän hektiseen elämäntyyliin:)
Kasvukipuja, sisustusta ja ihan normaalia lapsiperhearkea.

sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Home sweet home

Borte bra men hjemme best:)
Tyttöjen viikonloppu Oslossa takana. Hengissä ollaan ja kivaa oli!
Mutta minä joka aina kannan kameraa matkassa unohdin sen kotiin:( Tein 3 yövuoroa ja viimeisen vuoron jälkeen nukuin pari tuntia ja lähdin matkaan.. joten kamera unohtui.
No onneksi Kaisalla oli kamera mukana ja hän lupasi lähettää kuvia minulle. Joten Oslo postaus kuvineen on tulossa. Olipahan jentetur:) huh...
Tuollaiset irtiotot tekee meille äiti-ihmisille todella hyvää. Mutta kotiin oli taas ihana palata:)
Tänään on sitä paitsi Oskarin ensimmäinen jalkapalloturnaus! Ensimmäinen peli on jo takana. Koko joukkue pelasi tosi hyvin (hirveitä odotuksia ei ollut... olen ollut katsomassa muutamat treenit ja täytyy sanoa, että pojat tsemppasivat tänään).
ps. Oslossa oli ihana aurinkoinen ilma ja n. +8 astetta... Kirkeneissä tänään: paljon lunta ja -11 astetta! Hrr..

Pieni pelimies tekee välipalaa pelien välissä...
hellyyttävä!!!


Kom igjen Hesseng!
Numero 16 tsemppasi kovin:)


Ja nyt takaisin hallille!
3 peliä vielä!!!
Tästäkö tämä "fudisura" alkaa?
Ja vihdoin minä olen "fotbalmor":)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti