Tervetuloa seuraamaan elämäämme Norjan Lapissa:)

Tervetuloa seuraamaan lapsiperheemme paluumuuttoa Suomeen.
Vietimme 3 vuotta Pohjois-Norjassa ja nyt yritämme päästä takaisin tähän etelän hektiseen elämäntyyliin:)
Kasvukipuja, sisustusta ja ihan normaalia lapsiperhearkea.

perjantai 27. marraskuuta 2015

Aina valmiina


 
 
Kerroinkin teille jo, että mulla on uusi harrastus.
Partio :)
 
Viime viikonloppu meni metsässä. Ensimmäistä kertaa
nukuin puolijoukkueteltassa, olin kipinämikkona, tein ruokaa
trangialla jne. Kivaa!
 
Tajusin just yks päivä, että jos pitäisi CV:tä kirjoittaa tai
ystäväni kirjaa täyttää niin mun harrastusten kohdalle tulisi:
Martat ja partio!
Enpä olisi 20v sitten uskonut. Silloin olin kova harrastamaan
joukkuepelejä kuten lätkää, pesistä ja salibandya.
 
Mutta noi on ihanat harrastukset. Tosin varsinkin
näin joulun alla tuntuu, että noille saisi antaa kaiken
vapaa-aikansa. On joulumyyjäisiä ja kaiken maailman juttuja
joissa martat ja partiolaiset ovat mukana.
Onneksi mulla on 3 lasta eli pätevä syy lintsata kaikesta
ylimääräisestä:) Ei vaan. Mielelläni tekisin ja mukana olisin,
mutta kun vuorokaudessa on vain 24 tuntia.
 
Mutta myös tämä viikonloppu menee osittain partiohommissa.
Meillä on lippukunnan juhla sunnuntaina. Meidän pienet saavat
oman huivit:) Ja meillä on kakkuskaba eli mä täällä leivon kakkupohjia
ja sunnuntaina sitten porukalla koristellaan muutama kakku ja voitetaan
koko homma:)
 
Huomenna olen menossa joulumarkkinoille Parolaan.
Onko muut suuntaamassa sinne?
Ei vaan ole kauhean jouluinen keli.
 
Hyvää viikonloppua <3
 
ps. ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä.
Kerroin muutama kuukausi sitten täällä,
että parhaan ystäväni sisko oli joutunut pahaan pyörä-
onnettomuuteen. 5 viikon kooman jälkeen hän tuli takaisin <3
Nyt hän kuntoutuu kovaa vauhtia... puhuu, muistaa, nauraa ja
käveleekin jo hieman. Elämä on ihmeellistä!
 
 
 

7 kommenttia:

  1. Ihanaa, kun ystäväsi sisko toipuu onnettomuudesta! Kaikkea hyvää sinne ja mukavaa viikonloppua! <3 -Eve-

    VastaaPoista
  2. Mukavaa kuulla kuulumisiasi! Hienoa että elämä hymyilee myös kaverisi siskolle! :) Mukavaa joulunodotuksen aikaa sinulle ja perheelle.

    VastaaPoista
  3. Upeita harrastuksia sinulla! Voit ottaa ilmeisesti lapsetkin mukaasi tuohon partioharrastukseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kivoja harrastuksia. Niitä haluan nyt harrastaa:) Juu lapset voivat tulla mukaan ja koira:)

      Poista
  4. Ihanaa että ystäväsi sisko on toipumassa!! Äitini oli 80-luvulla 5vkoa koomassa aivoverenvuodon jälkeen, mutta toipui hyvin, vaikka aikaa siihen menikin.

    Ihania harrastuksia! Itse olen korvannut "kovia" lajeja pilateksella ja venyttelyllä. Niilläkin pysyy kunnossa ja tekee sielulle hyvää... Voisin harkita marttailua itsekin jos joskus olisi vähän enemmän vapaata iltaisin!

    T:Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo kuntoutuminen on ihme ja tuo vauhti. Kyllä hyväkuntoinen nuori ihminen toipuu vaikka mistä!
      Mä käyn välillä joogassa ja se on kyllä ihanaa. Pilatestakin olen kokeillut. Samaa mietin.. niitä lajeja harkitsen sitten kun on enemmän vapaata aikaa:)

      Poista