Tervetuloa seuraamaan elämäämme Norjan Lapissa:)

Tervetuloa seuraamaan lapsiperheemme paluumuuttoa Suomeen.
Vietimme 3 vuotta Pohjois-Norjassa ja nyt yritämme päästä takaisin tähän etelän hektiseen elämäntyyliin:)
Kasvukipuja, sisustusta ja ihan normaalia lapsiperhearkea.

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Høstens nyheter...

Vaikka täällä ns. äitiyslomalla ollaankin niin eihän "suomalainen suorittaja" osaa vaan koossailla vaan kaikennäköistä pitää touhuta koko ajan. Mutta se on vaan ihanaa, koska kaikki on vapaaehtoista ja vointi on hyvä:) Katsokaas mitä mä eilen puuhailin:

Siis meidän pyykkinarulla on vaaleanpunaista pyykkiä
kuivumassa!! Hih:) Oskarin opettaja kysyi minulta, että kelpaako
käytetyt vauvanvaatteet. No kelpaa!! Ja su iltana soi sitten ovikello
ja hän toi ison kassillisen oikein hyväkuntoisia tyttöjenvaatteita.
Kiva ope:) Olen ehkä viinipullon pystyssä;)

Siis sen lisäksi, että ekan "lomapäivän" kunniaksi tein yhden lehtijutun:)

Tämä päiväkään ei mene ihan lepäillessä sillä illalla olen lähdössä pitämään me&i kutsut. Ja yllätys olikin suuri kun aamulla avasin koneen ja oli tullut viestiä, että tänään alamme myymään syksyn uutuuksia. Ihanaa! Eli nyt postiin hakemaan uutuudet kotiin ja illalla sitten ilahduttamaan asiakkaita uusilla ihanilla tuotteilla. Tällä kertaa olin itse tosi iloinen näistä uutuuksista.. sillä nyt tuli aivan ihania vauvanvaatteita! Se on nyt päivän teema. jos joltain jäi huomaamatta:)

Tänään mallistoon lisätään mm.
tämä Winter body:)

Pöllöpeitto.. harmittelinkin kun tässä
mallistossa ei ole ollut vauvanpeittoa juuri
kun "minä sen tarvitsisin". Mutta siis onpas..
se antoi vain vähän odottaa itseään:)
Ihana.. ja mä tykkään turkoosista .. ja
pöllöistä!

Harmittelin myös, ettei plyysipotkuhousuja ole
ollut.. mutta nyt on. Ja pyllyssä ihana pöllön kuva:)
Jihaa.. ajatuksiani on luettu.


Ja pitkän tauon jälkeen tuli myös isukeille jotain!
Hienoa me&i :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti