Tervetuloa seuraamaan elämäämme Norjan Lapissa:)

Tervetuloa seuraamaan lapsiperheemme paluumuuttoa Suomeen.
Vietimme 3 vuotta Pohjois-Norjassa ja nyt yritämme päästä takaisin tähän etelän hektiseen elämäntyyliin:)
Kasvukipuja, sisustusta ja ihan normaalia lapsiperhearkea.

torstai 16. syyskuuta 2010

Kolme rakkainta asiaa



Sain elämäni ensimmäisen blogi-tunnustuksen! Antaja kirjoitti näin:

"Tunnustuksen annan eteenpäin aika uudelle blogituttavuudelleni Kalamuijalle ansiokkaasta vasta Norjaan muuttaneen perheen elämän kuvauksesta,integroitumisen vaiheiden dokumentoinnista ja perheenäiti - näkökulmasta. Kalamuijan mielenkiintoisten tekstien ja kuvien parissa viihtyy.
Samalla blogi , niinkuin muutkin seuraamieni norjansuomalaisten blogit, käyvät erinomaisesta Norjaan muuttajien tietopaketista ja keskustelufoorumista."
-lauri-

KIITOS:)

Jos olen oikein käsittänyt niin nyt minun pitää kertoa itselleni 3 rakkainta asiaa ja sitten antaa tunnustus eteenpäin:) Onpa jännää:) ... mutta vaikeaa...

Ensin tuli tietysti mieleen, että helppo nakki! Mun kolme rakkainta asiaa on tässä mun ympärillä. Ukkelit ja Kulde:) Mutta sitten luin tarkemmin ja ihmisiä ei vissiin saa laittaa siihen eli nyt tuli tenkkapoooooo....

1. Perhe (tämä on pakko hyväksyä... se ei ole ihminen.. se on 3 ihmistä!)
Olen niin onnellinen, että minulla on oma pieni perhe. En voisi enää edes kuvitella elämää ilman sitä. Meillä on ihana perhe.. ihan huippu.. paras <3 Ja se on elämäni rakkain asia!

2. Koti
Kotona on hyvä olla. Meillä on ihana koti. Koti on tärkeä:)

3. Ystävät
Varsinkin nyt. Kun on täällä kaukana niin olen taas tajunnut ihanien ystävien merkityksen. Minulla on muutama oikein hyvä ystävä. Jotkut ovat vuosikymmenien takaa ja sitten minulla on 1 melko uusi ystävä johon olen tutustunut vasta aikuisena. Nämä ystävät ovat tuki, turva ja ilo:)

... pistit aika pahan Avletto!!! Mutta tulihan ne sieltä! Oli muuten pysäyttävää miettiä tätä asiaa. Perhe, koti ja ystävät. Ne ovat minun 3 rakkainta asiaa:)

Ja tämä tunnustus lähtee eteenpäin... tadadadaddadaa.... Teijalle :)
Blogin nimi on : Keloranta ja Käpälämäki
Hän saa tunnustuksen koska:
-haluan antaa tunnustuksen blogille jota luen mielelläni
-luen hänen blogia, koska meillä on aika samanlainen elämäntilanne ja intressit
-hänen blogissaan on paljon HYVÄLAATUISIA ja kauniita kuvia
-hänellä on hyvä tyylitaju ja sisustussilmä:)
-en tykkää tuunauksista ja askarteluista jotka ovat tekemällä tehtyjä, hänen juttunsa ovat aitoja
- ja sokerina pohjalla. Hänellä on juuri sellainen kesäpaikka jonka itse haluasin. Heia Keloranta:)
ps. ja niin... hänellä on myös ihana OSKARI!
Onnea Teija <3

5 kommenttia:

  1. Tietysti saa laittaa ihmisiä. Minä en vaan omalta kohdaltani laittanut, kun nämä rakkausjutut ja niitten vaiheet ovat hieman blogiasioitteni ulkopuolella heh :) Käsittelen minun kalastusta, valassafaria,islantia ja elämää silleen laveasti ja työlähtöisesti.Ja niitä fiiliksiä sekä arkipäivää.
    Teidän perheen arkea on sekä mielenkiintoista ja miellyttävää seurata kuten perusteluissa sanoin. Ja sinun tapauksessa sopii hyvinkin mainita ihmiset niitten rakkaimpien asioiden joukossa.

    VastaaPoista
  2. Ok:) Luulin tosiaan, että tuossa on jokin sääntö, ettei ihmisiä saa laittaa vaan asioita:) No ei se mitään.
    Nyt olen keksinyt kenelle annan tunnustuksen, mutta olen ihan avuton tämän blogini kanssa. En osaa lisätä asioita tohon tekstiin. Joskus tossa alakulmassa on "kynä" jota painamalla voi muuttaa tai lisätä tekstiin jotain .. mutta nyt ei ole! Sen lisäksi, että mun pitää mennä sienikurssille niin mun pitää mennä atk-kurssille:)

    VastaaPoista
  3. Voi sinnuu, kylläpä nyt lähit kehumaan :) Ihan tässä posket punehtuu..! Kiva kun käyt kylässä, ja isoiso KIITOS! <3

    VastaaPoista
  4. Hienoa, oletkin saanut jo tunnustuksen, onnittelut sinulle siitä, sinulla onkin elämänmakuinen blogi.

    VastaaPoista